ESTUDIS
I5
Aquest és l’inici d’una bonica història
Tots els començaments comporten canvis… L’Escola vetlla des del primer moment per ajudar i acompanyar els nens i nenes de P3 en la seva adaptació a noves persones i nous espais acollint les necessitats de cadascú i procurant-los espais i moments que reforcin la seva confiança i seguretat.
Més personal i horaris flexibles
Durant aquest període, comptem amb persones de suport que col·laboren en aquesta tasca i amb la possibilitat de flexibilitzar l’horari escolar per adequar-lo al procés de cada nen/a.
Adquisició bons hàbits
La tasca principal d’aquest cicle infantil és posar el nen hàbil perquè pugui fer posteriorment un aprenentatge més formal. El treball a parvulari és eminentment global.
L’adquisició d’uns bons hàbits personals té una transcendència que va molt més enllà del fet en si. Una bona adquisició dels hàbits personals és la base per adquirir els aprenentatges.
La comunicació és essencial
Els primers dies d’escola els pares i mares poden acompanyar el seu fill/a a la classe per tal d’allargar la transició abans del comiat i ajudar-lo a familiaritzar-se amb l’espai i les persones. També possibilita un temps per a la comunicació entre els mestres i la família, que es torna a repetir a l’hora d’acomiadar-los, a la tarda.
Potenciar el llenguatge oral
El que pretenem és potenciar el llenguatge oral per poder assolir una bona competència lingüística. A Parvulari tenim clar que la base del treball escrit és el llenguatge oral. L’aprenentatge de les lletres ho fem a través del mètode multisensorial.
L’ambient en el que es desenvolupa el conjunt d’activitats de la vida educativa és alegre, cordial i facilita unes relacions humanes, confiades i amoroses.
El claustre de mestres i tutors està format per:
Classes
Tutores
I5 A
M. Àngels Fàbrega
I5 B
Isabel Queralt
Mestres
Laia Herrera, Teresa Miró, Xavier Najar, Noelia Ramírez
Menú
Galeria d’imatges
NOTICIES
I5
Descobrim les matemàtiques
A l'escola, a I4 i I5, treballem les matemàtiques d'una manera divertida i innovadora amb el mètode Innovamat. A través de jocs, activitats manipulatives i situacions quotidianes, els nostres alumnes exploren conceptes matemàtics de manera activa i significativa....
Ambient de robòtica
L’ambient de robòtica per infants de 4 i 5 anys a l’escola està dissenyat per introduir-los de manera lúdica i interactiva al món de la tecnologia i la programació. A aquesta edat, l’aprenentatge es fonamenta en el joc, i les eines que es fan servir estan adaptades...
La Castanyada
“Vora el foc tinc la mainada que castanyes fa torrar” Així comença una de les tantes cançons que el passat dimecres 30 vàrem poder cantar a l’escola al llarg del dia, mentre esperàvem fer la castanyada per celebrar Tots Sants i el Dia de Difunts. Durant la jornada els...
Tallers de tardor
A l'escola, la tardor ha arribat amb tot el seu encant i color! Els alumnes d’Educació Infantil, I3, I4 i I5, han participat en uns tallers molt especials per celebrar aquesta estació. Els petits d'I3 han donat el tret de sortida amb l'elaboració de divertits bolets,...
Diàleg filosòfic per nodrir la convivència
Dilluns 21 d'octubre, un mestre de cada cicle de l’escola vàrem assistir a la formació de Filoscoles on es tractava el tema de Diàleg i Convivència. La xarxa de filoscoles celebra els 10 anys d’existència i el Grup IREF (Grup d’Innovació i Recerca per a...
Celebració de la festa de la Mercè
Després d’haver d’ajornar la celebració a l’escola per la previsió de pluja i amb el permís de Santa Eulàlia, un any més, han tornat els sons de Festa Major a l’escola. La primera de les festes del nostre cicle de celebracions. Enguany hem volgut compartir amb el...