T’agradaria conèixer l’escola i el nostre projecte educatiu?

Entrevista personal

La felicitat és l'essència per aprendre

L’Escola Lurdes és una escola oberta i propera, una escola d’infantil i primària de dues línies on cada nen se sent estimat i reconegut. El nostre projecte educatiu és integral i integrador, on els nens i nenes aprenen a ser i a conviure, a ser creatius, des del respecte a tot el que els envolta. Afavorim el diàleg i l’esperit crític, cuidem de l’espai interior i espiritual de cada infant i cultivem el llenguatge artístic per a conduir-los cap a una vida més plena i feliç.

Contacta amb nosaltres!

PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

Altres dates d’interès:
5 de març: Publicació oferta inicial
17 d’abril: Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
Del 17 al 22 d’abril: Presentació de reclamacions a la llista amb la puntuació provisional
25 d’abril: Publicació de la llista amb la puntuació, resoltes les reclamacions
30 d’abril: Sorteig
2 de maig: Publicació de la llista ordenada
7 de juny: Publicació de l’oferta final
10 de juny: Publicació de la llista d’admesos, la llista d’alumnes preinscrits i la llista d’espera
Del 18 al 26 de juny: Matrícula