L’escola de Música

L’ equip de professors i professores de l’Escola de Música Lurdes us hem preparat un recull de les feines fetes durant el confinament amb l’ajut de pares i mares.

Han estat tres mesos i mig plens de sorpreses!

Us convidem a donar-hi un cop d’ull tot clicant sobre la imatge.

Una escola oficial per aprendre i sentir la música.

Reconeguda pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya fins al 4t curs del nivell mitjà.
Amb professorat titulat i amb àmplia experiència en el món de la pedagogia i la interpretació.
L’Escola de Música ofereix un ambient proper i de qualitat equilibrant, segons el projecte educatiu de l’Escola, la responsabilitat davant l’estudi amb el gaudi de l’aprenentatge i el plaer de fer música.

Ofereix educació musical des dels 3 anys fins a adults:

E

Treball instrumental individualitzat per a cada alumne en varietat d’instruments.

Música de cambra

Conjunt instrumental

Audicions

E