Us presentem a la Jacqui, la nostra auxiliar de conversa per aquest curs 2018-19. La Jacqui és  de Scarborough, una ciutat de la regió d’Ontario, al Canadà.  Des de la seva arribada, ha estat treballant amb tots els nostres alumnes, tant dins com fora de l’aula, i també ha col·laborat en altres activitats de la vida de l’escola com per exemple la cantada de nadales amb els alumnes d’Infantil. Amb la seva presència, s’augmenten les hores d’exposició a la llengua anglesa a la vegada que a Lurdes acollim a una persona d’un altre país i amb qui només ens podem comunicar en anglès. Aquest és el tercer curs que tenim la figura de l’auxiliar de conversa a l’escola, i estem molt contents de poder-ho fer.

Aprofitem per agrair la participació a les famílies que han acollit i compartit el dia a dia amb les joves que han vingut a l’escola. Esperem que moltes més pugueu gaudir d’aquesta experiència en edicions següents.

Welcome to Lurdes, Jacqui!