La nostra escola ja fa temps que forma part de la xarxa d’Escoles més Sostenibles de Barcelona i des de ben petits que treballem en la cura i el respecte per la nostra terra.  Recentment,  els infants de P5 hem anat a visitar Can Coll, ubicat al parc natural de Collserola. De la mà de les monitores, hem anat a la casa dels petits i hem realitzat l’activitat “Descobrim el bosc’. En aquest espai, hem pogut descobrir un munt de possibilitats amb els diferents racons i materials, tots ells extrets del nostre entorn. Hem utilitzat lupes de mà  i hem vist detalls que a primera vista ens havien passat per alt. Hem practicat amb el martell, jugat amb el sorral, hem fet construccions amb materials naturals i també hem après a fer música amb elements del bosc.

Després d’un dia tan intens i amb tantes experiències noves, hem tornat cap a l’escola amb les motxilles ben carregades d’emocions, descobriments i vivències!!