Com bé sabem, fomentar l’hàbit lector és una tasca de tots els que compartim la responsabilitat d’educar els infants, especialment les famílies i l’escola. Parlem sovint de la importància de la lectura i som conscients de la necessitat d’invertir temps i esforços en promoure aquesta pràctica per així afavorir una formació integral i de qualitat als nens i nenes. Amb la literatura no només enfortim la imaginació i la creativitat, sinó que també contribuïm en el creixement personal i intel·lectual dels infants.

Aprofitant que ja tenim el Nadal a tocar… Llença’t a l’aventura i tria una bona lectura! Les festes nadalenques són dates especials en què la màgia, la fantasia i la tradició fan que regalar un llibre sigui una molt bona opció. Tots compartim que els regals són una mostra de la nostra estimació cap a les persones a qui van dirigits i, sens dubte, l’entrega d’un llibre afegeix valor a aquest gest. El regal d’un llibre, a més a més de ser un obsequi, és també un delicat elogi. És obrir portes a les emocions, al coneixement, a la diversió, al plaer…

Si volem afavorir que la lectura i els llibres estiguin presents a la nostra vida quotidiana, què pot ser millor que convertir-ho en regal? Com que no sempre és fàcil trobar el llibre adient, amb voluntat d’ajudar, us fem arribar un recull de suggeriments de lectura que us poden ser útils. Esperem que els pugueu aprofitar i gaudir!

Per tot això, i desitjant que tots tinguem un Nadal de llibre, volem concloure aquesta notícia compartint-vos un curtmetratge en forma d’al·legoria sobre la màgia de llegir i l’amor als llibres: “The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore”, guanyador del premi Oscar al Millor Curt d’Animació de l’any 2011. Dirigit per William Joyce i Brandon Oldenburg.

Molt Bon Nadal literari a tothom!