Comencen els XLIV Jocs Florals

Pels que encara no conegueu la tradició de l’emblema dels Jocs Florals, aquest és una imatge dissenyada per un alumne de cinquè o sisè que tots duem amb orgull enganxada al pit durant la Diada de Sant Jordi. Tots els alumnes d’aquests cursos dissenyen i acoloreixen les seves propostes a classe de dibuix per tal de poder exposar-les. D’entre elles, en surt una d’escollida per votació de tots mestres. Aquesta tradició compta ja amb més de quaranta anys d’història.

Aquest any tan excepcional volem fer-vos partíceps de tan bella tradició i donar-vos l’oportunitat de participar en la votació. Així doncs mares, pares, germans, oncles, cosins, avis, amics i coneguts de l’Escola de Lurdes podreu votar per fer arribar a la gran final dels Emblemes dels Jocs Florals la proposta que preferiu.

Observeu atentament bé totes les propostes que hi ha sota la notícia, que són extraordinàries i us sorprendran per la qualitat i creativitat. Prepareu paper i llapis per anotar aquelles que més us agradin i finalment trieu-ne dues. Podeu votar els dos emblemes que més us agradin en aquest formulari.