La Fada del Bosc torna a l’Escola Lurdes i demana a tots els infants d’Educació Infantil la seva ajuda per salvar la terra de les accions que la fan sentir trista. A través d’una petita però bonica representació, expliquen que molta gent està descuidant el nostre meravellós planeta i és hora d’actuar!

Així doncs, la primera acció que realitzem és netejar les jardineres dels nostres patis de possibles deixalles que hem après a classificar en les papereres corresponents. A més, per millorar la salut de les nostres plantes, hem col·locat una capa de mulch al seu voltant, per tal que estiguin més temps humides. D’aquesta manera  estalviem aigua i ens assegurem que les plantes segueixin florint i creixent amb tot el seu esplendor.

Ens emociona veure el poder de les petites accions i estem disposats i disposades a seguir ajudant i col·laborant per a un món millor!