La tardor ha arribat i per això aquest matí els nens i nenes d’Educació Infantil hem realitzat uns tallers per rememorar aquesta estació de l’any.

Després de conversar sobre la tardor ens hem posat mans a l’obra i hem començat aquests tallers.

Els infants de P3 han gaudit molt amb les diferents propostes: la fulla Catalina, el cargol treu banya i la pinya de l’esquirol.

Per altra banda, els nens i nenes de P4 han estampat una fulla que havien portat de casa i han elaborat un cistellet per posar-hi les castanyes.

Finalment, els alumnes de P5 han participat en l’elaboració d’un mussol a partir de diferents materials i tècniques.

Aquí us deixem unes mostres de tot aquest procés!!! Visca la Tardor!!