Que a l’escola ens agrada estar de celebració és un fet. Que ens agrada llegir i escoltar històries ben diverses també. Que gaudim jugant a diferents esports com el ping-pong o els escacs tampoc ho podem negar. I que ens divertim ballant torna a ser evident. Així doncs, com voleu que no estiguem plens d’alegria i il·lusió quan arriba una festa que uneix totes aquestes coses?

Hem pogut gaudir d’uns Jocs Florals meravellosos que han sigut el colofó perfecte per premiar i donar més valor encara a l’esforç fet pels creadors i creadores magnífics que tenim a l’escola. S’han inventat uns relats fantàstics, uns poemes preciosos, uns còmics al·lucinants i fins i tot unes fotografies dignes de qualsevol sala d’exposicions. Han sigut moments ben emocionants carregats de felicitat compartida.

Hem viscut tot el dia immersos en el món literari i hem xalat d’allò més. I el millor de tot és que quan ha arribat la tarda la cultura i la tradició ens han seguit acompanyant. Hem pogut viure la tradicional ballada de sardanes. Les exhibicions dels nens i nenes de 4t, 5è i 6è ens han deixat amb la boca oberta i han fet que tinguéssim ganes de fondre’ns en una última sardana on ha pogut ballar tothom qui ha volgut.

Com veieu, ha sigut un dia intens i a vessar de roses, llibres, somriures i alegries! Què més es pot demanar?

Visca Sant Jordi!