Quina gran diada!

I per fi, un dels dies de celebració més estimats a la nostra escola ha arribat: la Diada de Sant Jordi. Una jornada plena d’amor, alegria, de roses, llibres, dracs, prínceps i princeses. Plena d’històries, poemes, emoció i entusiasme. Com ens agrada poder gaudir d’un dia així envoltats per tota la gent que forma part de Lurdes.

Després de grans esforços i molta creativitat, és el moment de conèixer els guardonats i guardonades als Jocs Florals que, aquest any, estaven dedicats als contes d’arreu del món. Hem descobert qui s’ha endut la rosa i qui la viola i, sobretot, hem pogut deleitar-nos escoltant els seus magnífics textos. Però no només això, també hem viscut l’emocionant desenllaç dels tornejos d’escacs i de ping-pong que ens han deixat a tots i totes amb el cor a cent.

Però si us penàveu que això és tot, us equivoqueu. Perquè, a més a més, com ja és costum, s’ha celebrat la ballada de sardanes on els nens i nenes de 4t (que s’estrenaven com a sardanistes), 5è i 6è ens han demostrat com es pot ballar amb una gràcia espectacular la dansa tradicional de la nostra terra.

Com veieu, és una diada frenètica i plena a vessar. Ens hem regalat lectures en veu alta, punts de llibre, felicitacions i aplaudiments. I com no podria ser d’una altra manera, l’alegria de Sant Jordi ha omplert altra vegada tots els racons i els cors de la nostra escola.

Esperem que hagueu gaudit vosaltres també d’un molt bon 23 d’abril.

Visca la Diada de Sant Jordi!