El 26 de maig, dia de Sant Felip Neri, a l’escola celebrem “El dia de la Música”. Com bé sabeu aquest sant és el patró de la Comunitat Filipense i aprofitem aquest dia per recordar allò que aquesta personalitat ens va inspirar i transmetre, a través de la música.

Tot el personal de l’escola ha fet aquest vídeo que vol ser un regal cap a tots vosaltres reconeixent l’esforç i comprensió d’aquest trimestre. Per altra banda, hem creat un site dins de Lurdes a casa on trobareu la pàgina principal amb informació sobre la vida de sant Felip Neri explicada amb imatges i, també, com ho celebrem a l’escola, a través d’un parell de vídeos dels alumnes de 5è.