Aquest mes de novembre, l’Escola ha rebut un nou reconeixement a l’Excel·lència en Educació, aquesta vegada en la categoria de Reconeixement 300+ en l’aplicació del model de qualitat EFQM i, a més a més, la distinció com a Centre Innovador. Aquest reconeixement s’afegeix a l’obtingut l’any passat, el Reconeixement 300+ en l’aplicació del model EFQM d’excel.lència atorgat per l’ITE-CECE.

Aquest Model d’Excel·lència analitza les organitzacions atenent a cinc criteris Agents (Lideratge, Estratègia, Persones, Aliances/recursos i Processos) i quatre de Resultats (en els clients, en les persones, en la societat i en el centre).

Estem molt contents de poder compartir aquest reconeixement a la millora contínua en la qualitat del nostre ensenyament.

Moltes felicitats a tothom!