Per segon any consecutiu els alumnes de 5è realitzarem una activitat d’aprenentatge-servei. Col·laborarem amb les mares i pares de la Comissió Solidària de la nostra escola i recollirem aliments que aniran dirigits a dues institucions: La parròquia de Sant Ildefons i l’associació Mar Endins.

La recollida es durà a terme des del dia 10 de desembre fins el 18 de desembre.

Avui la Sílvia i la Liliana, dues mares que formen part de la Comissió ens han vingut a explicar en què consisteix el projecte.

Amb el seu entusiasme ens han contagiat les ganes de començar a col·laborar, a fer els cartells de divulgació, a explicar-lo als companys de l’escola i engegar el projecte amb la il·lusió de poder arribar al voltant de 1000kg i si fóra possible superar-lo amb la vostra ajuda!!!

Som-hi, tots junts farem pinya!!!