El procés de Preinscripció del curs 2019-2020 tindrà lloc del 29 de març al 9 d’abril, ambdós inclosos. Podeu trobar tota la informació a la pàgina del Consorci d’Educació de Barcelona.

El Consorci d’Educació organitza unes sessions informatives per a les famílies. Podeu trobar-ne la informació en aquest enllaç.

Ja està disponible la SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ 2019-2020. Us adjuntem un document que us pot ajudar a omplira-la. Tota la informació completa la trobareu a la pàgina del Consorci d’Educació de Barcelona.

En aquesta pàgina uns anirem informant de totes les novetats sobre aquest procés. Si teniu qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al mail secretaria@escolalurdes.cat o bé al telèfon de l’escola 932377475.