El passat dilluns una representació de l’escola formada pels Delegats Verds de 4t, 5è i 6è, la Mireia Trias com a directora, l’Oriol Ymbert com a personal del centre i l’Anna Echeverría representant de l’AMPA, vam visitar la seu del Districte de Sarrià per tal de presentar el Document Diagnòstic sorgit del treball d’anàlisi del nostre entorn. En la trobada també hi eren presents l’Anna Insúa directora de Serveis a les Persones i al Territori del districte, la Neus Vilalta la nostra referent en el programa Camí Escolar de l’ajuntament de Barcelona i la Mariana representant de la Guàrdia Urbana. Va ser una trobada en la qual els nostres Delegats Verds van poder explicar l’estat actual del nostre Camí Escolar, què queda pendent i les peticions de millores viàries que des de l’Escola i l’AMPA proposem.