Els infants d’I3 s’han inspirat en les obres de Joan Miró i han fet una escultura mòbil a partir d’elements característics de les seves obres.

Tot va començar coneixent la vida d’aquest artista català, observant les seves obres més representatives i centrant-nos en els aspectes i elements més simbòlics de les seves creacions de l’etapa surrealista.

Aviat es van adonar que hi havia uns colors i uns elements que el Joan Miró utilitzava sovint, en vam fer un buidatge i  cadascú en va escollir alguns per realitzar la seva escultura.

Totes aquestes creacions, juntament amb altres que han fet tots els alumnes de l’escola Lurdes, formaran part de l’exposició monogràfica d’art que estem preparant a l’escola i que porta per títol:  “INSPIRA’T, ATURA’T I COMMOU-TE”