El passat dimarts dia 25 d’abril es va dur a terme la Jornada oberta a totes les escoles de Barcelona i adreçada a equips directius, famílies, personal de cuina, monitoratges i empreses gestores de l’espai de migdia (cuina i menjador).

L’objectiu era donar a conèixer el projecte MEMSS (Menjadors Escolars Més Sans i Sostenibles) a partir dels resultats obtinguts en els dos cursos escolars que porta en funcionament, i a partir de les millores que s’estan impulsant:

– Consum de verdures de temporada, de proximitat i ecològica.

– Consum de proteïna vegetal.

– Conèixer la partida alimentària.

– Creació de la comissió de menjador i participació de la comunitat educativa.

També va ser un espai d’intercanvi d’experiències entre les escoles. En aquest sentit la nostra escola va tenir el privilegi de ser una de les entitats convidades a explicar les diferents activitats que portem a terme, des de fa temps a l’espai del migdia, per tal d’afavorir el treball en aquesta línia.