Un curs més s’acaba. Qui ens hauria dit al setembre que tot passaria tan ràpid. Mica en mica, hem pogut anar fent camí plegats transitant per un any d’allò més diferent. És increïble tot el que hem après, experimentat i viscut i com de plena ens emportem la motxilla després d’aquests mesos tan intensos. I ara toca descansar, relaxar-nos i, sobretot, aprofitar aquestes vacances ben merescudes i desitjades. L’escola també ho farà, però a la vegada, es prepararà per tornar millorada i amb les energies renovades de cara al proper curs.

Tot i així, l’equip de mestres no vol trobar a faltar gaire els vostres fills i filles. Per aquest motiu, i amb l’objectiu de seguir acompanyant la seva educació, hem creat com l’any passat un conjunt de propostes i recursos per anar fent durant aquests mesos d’estiu de la manera que considereu més convenient. Recordeu que ho podeu consultar al LURDES D’ESTIU de cada nivell.

Per altra banda, també som molt conscients que les vacances ens brinden un immillorable moment per connectar-nos amb una lectura tranquil·la, agradable, pausada i segurament en espais d’allò més meravellosos. Així doncs, volíem contribuir a facilitar aquestes estones fent-vos arribar una selecció de les millors propostes de lectura que han anat apareixent aquests darrers mesos.

Finalment, també us deixem amb la llista del material i llibres que necessitaran els alumnes de cara el proper curs. Sabem que encara queda bastant, però val la pena estar ben preparats per iniciar de la millor manera un any que esperem que sigui igual de bo (i si pot ser millor) que el que acabem ara.

Només ens queda dir-vos que estem molt feliços per haver tingut l’oportunitat de compartir tot aquest temps amb tots i totes vosaltres. Esperem retrobar-nos aviat. Gaudiu molt de l’estiu!