Ja hem arribat al final d’un altre curs, i sembla que el temps hagi volat. Aquest any, hem compartit moltes experiències que ens han fet créixer i aprendre junts. Hem viscut moments inoblidables, des de projectes creatius fins a excursions emocionants que ens han fet gaudir de cada instant.

Ara ens toca a tots plegats descansar i carregar energies per començar el proper curs amb més força i motivació. Tot i les vacances, us oferim activitats i recursos perquè els infants segueixin aprenent durant l’estiu. Trobareu propostes educatives i lúdiques que faran que els vostres fills i filles no perdin el ritme de l’aprenentatge mentre es diverteixen. Us recordem que les podeu consultar al LURDES D’ESTIU de cada curs.

També us animem a gaudir de la lectura amb les nostres recomanacions. Llegir és una manera fantàstica de viatjar a nous mons sense moure’s de casa, per això us animen a trobar espais per llegir i fer de la lectura un moment habitual i plaent que ens ofereixen les vacances. Així doncs, us fem arribar una selecció de les millors propostes de lectura que s’han anat recollint els últims mesos per part d’un grup d’experts i expertes on trobareu suggeriments per a totes les edats i gustos.

Ens agradaria aprofitar l’ocasió per agrair-vos la vostra confiança i col·laboració al llarg d’aquest curs. La vostra implicació és clau per fer de la nostra escola un lloc tan especial.

Moltes gràcies per tot i ens retrobem al setembre amb més il·lusió que mai.

Bon estiu a tothom!