El monogràfic

Els alumnes ja han començat a visitar l’exposició del monogràfic d’enguany.

Tot i les restriccions que ens impedeixen poder convidar-vos a visitar l’exposició, aquesta està sent un èxit absolut. Les cares dels més petits en veure exposades les seves pintures i saber que és admirat per tothom, són impagables. El reconeixement dels més grans del propi recorregut i creixement artístic dins l’escola es fa evident amb les seves reaccions.

No podíem quedar-nos quiets davant l’impacte estètic que suposa aquest any l’exposició i els beneficis que té en els vostres fills, així que us convidem a passar i viure (tan com ens permeti el canal virtual) l’experiència d’admirar les obres dels menuts artistes de l’escola.

Benvinguts al tour virtual de “Llums i ombres“.