Parlem sovint des de l’escola i a casa de la necessitat i la importància que els nens i nenes llegeixin. També tothom és molt conscient que la tasca d’afavorir l’hàbit lector és compartida entre l’escola i la família (tot i que segurament hi podríem afegir més agents en aquesta equació). Però potser ja no ens és tan fàcil esbrinar quina és la manera d’aconseguir-ho.

Una de les estratègies més senzilles que tenim per fer-ho és que la lectura i els llibres estiguin presents a la nostra vida quotidiana. I què pot ser millor per afavorir-ho que convertir-les en regal? I si a sobre és un regal encertat i que agradi?

Amb la voluntat d’ajudar a que tot això sigui un èxit, des de la biblioteca de l’escola us fem arribar, com cada any, alguns suggeriments de lectura que us poden fer servei! Esperem que els pugueu aprofitar.

Bon Nadal i bones lectures!