Els infants d’I3 de l’escola Lurdes han fet la seva primera sortida i han passat el matí al jardí que la Congregació Filipense té a la Casa d’Espiritualitat de Sant Felip Neri, al barri de Sarrià. Un espai  privilegiat,  amb arbres molt alts, moltes pinyes i pedres per jugar i classificar, varietat de flors i plantes, un abeurador per a ocells i  un jardí d’estil zen molt inspirador… Tothom ho ha gaudit al màxim! Han jugat i s’han emocionat amb les petites descobertes que anaven fent. En tornar a l’escola ho explicaven ben contents a tothom.

En definitiva, una primera experiència plena d’emoció pels que, de moment, són els més petits de la nostra escola.