Benvinguts i benvingudes al curs 2021-2022

L’afrontem amb l’experiència d’aquest curs passat. Vam passar per un any ple de noves normatives i d’instruccions que calia tenir presents. El resultat va ser clar. L’escola va ser un pilar davant de la pandèmia per mantenir els contagis controlats.

Cal tenir en compte que seguim estant en un context on la incertesa i la vulnerabilitat són característiques predominants. Com diu el savi polonès Zygmunt Bauman vivim en un món on la incertesa és potser l’única certesa de què disposem. Davant d’aquesta situació el missatge és clar: HEM DE SEGUIR PERSISTINT. I què vol dir persistir? Vol dir mantenir-se ferm en una cosa. Persistir, segons David Bueno, ens impulsa a anar endavant, a prendre posició a través d’alguna acció, la qual cosa implica gestionar futurs incerts de manera proactiva.

Així doncs, hem iniciat aquest curs amb l’empenta i il·lusió que ens caracteritza per fer un bon curs en complicitat i sent artesans del creixement personal i de la felicitat dels nostres infants.