Com ens agrada a l’escola estar de celebració, i més quan estem a la tardor. Així doncs gaudim de la Castanyada, una festa ben nostrada.

La frase que enceta la notícia bé podria ser un dels versos de les cançons que han creat els nens i nenes de cinquè per fer el Pregó i anunciar l’arribada de la tardor. Però durant aquest dia assenyalat, no són pas els únics que han estat enfeinats. Les classes de tercer ja fa dies que van explicant a tothom els fruits més típics d’aquesta època de l’any. A quart han tingut la gran responsabilitat de cuinar a foc lent totes les castanyes que han portat els seus companys i companyes i, per sort, han evitat convertir-se en els nous Marrameus. A sisè tampoc s’han estat quiets i han preparat per tots els i les alumnes de l’escola un munt de jocs que, com que aquesta és una festa molt tradicional, han estat basats en els contes populars. I per si fos poc, els infants del Cicle Inicial, a banda de participar del que els hi han organitzat la resta, han concebut un magnífic concert amb les millors cançons de la tardor pels més petits de l’escola.

Ha sigut una festa en la que tothom ha preparat alguna cosa per l’altre i que l’hem acabat, com no podria ser d’una altra manera, menjant i compartint castanyes i mandarines tots plegats.

Llarga vida a la Castanyada on la diversió està assegurada!