Com cada any, aquesta setmana a l’escola hem celebrat l’arribada de la tardor amb la tradicional festa de la castanyada. Tots els infants han treballat de valent aquests darrers dies per oferir als altres cursos una activitat característica d’aquesta festa.

El divendres de bon matí els alumnes de 5è ens han fet el pregó de la festa i cantant unes cançons precioses i engrescadores ens han anunciat què farien tots els cursos.

Els alumnes de 1r, vestits de castanyers han estat els encarregats de repartir a tota l’escola les castanyes que tan bé han torrat els alumnes de 4t.

Els alumnes 2n amb els de 1r, han entonat boniques cançons tot fent un concert de tardor per a tots els alumnes d’infantil.

Els alumnes de 3r, al llarg de tota la setmana han passat per tots els cursos fent una explicació molt pedagògica sobre els fruits de tardor i han incidit en les diferències entre els fruits secs i els carnosos.

Els alumnes de 4t, tal i com us hem explicat, han perfumat tota l’escola torrat les castanyes que ens hem menjat a la tarda. Han quedat delicioses!

I els de 6è, els més grans, ens han preparat tot de jocs d’arreu del món per poder jugar dels més petits als més grans. Tot jugant hem après moltes curiositats sobre els diferents països. Ja ho veieu, no ens ha faltat cap detall.

A més, hem recitat poemes de tardor, hem llegit històries de por, hem dibuixat i pintat diferents elements relacionats amb la castanyada i la tardor,…

Gràcies a la col·laboració de tots i totes, hem gaudit d’una gran festa!

Des d’aquí també us volem desitjar que passeu una molt bona castanyada!