La festa de la Castanyada

Com cada any a l’escola hem celebrat la tradicional festa de la Castanyada.
Us hem de dir que l’hem viscut amb molta alegria i emoció. Tots els cursos han treballat de valent per fer-nos viure la festa de la millor manera possible.

Us presentem algunes imatges que il·lustren com ha anat el dia.

Només entrar a l’escola l’equip de mestres  ens han rebut amb música i  disfressats de castanyers i castanyeres, de pregoners,.. i ens han pintat la cara amb el carbó de torrar les castanyes.

Els més matiners, els alumnes de 5è, ens han anunciat que arribava la tardor amb el tradicional pregó.

Els nens i nenes de 4t, tot el dia han treballat de valent torrant les castanyes que després ens hem menjat. Ho han fet molt bé. Han quedat boníssimes.

Els alumnes de 3r ens han explicat detalladament les característiques dels fruits de la  tardor i per tal de poder-los veure, han muntat una exposició molt interessant i interactiva a la porteria.

Els nens i nenes d’Infantil han gaudit del magnífic concert de cançons de tardor que  han preparat els nens i nenes de Cicle Inicial.

Els de 6è han preparat infografies  sobre jocs tradicionals i les penjaran al pati perquè tots puguem descobrir jocs nous. Ells també han jugat, ja que han organitzat una jornada molt interessat de jocs de taula.

A més a més, hem llegit històries de misteri, de por,… Com podeu veure ens ho hem passat molt bé!

I per acabar,  tots hem tastat les castanyes que els nens i nenes de 1r ens han repartit vestits de castanyers.

Com veieu hem fet una gran celebració! Visca la tardor!