Ja ha arribat a l’escola el Carnestoltes, el sr. Coronavirus Pandemicus Punyeticus. Ens l’han presentat la metgessa Remei Sensevacances i l’infermer Salvador de Dobletorn.

Totes les classes, amb les disfresses corresponents, ens han deleitat amb uns danses molt ben preparades.

P3 han sigut l’Arc de Sant Martí per il·luminar aquest sant camí! Els petits balladors han ballat “El Petit Vailet”. Els de P4 han ballat “El Carnestoltes” disfressats de cors, repartint vida i estima a tothom. P5 es disfressaven de metges i metgesses que curen sense problemes i han dansat “El Bedriol”!

Els de 1r han sigut artistes per pintar la vida d’esperança i de color i han continuat la festa amb “El Ball de la civada”. I per acabar el matí, els de 2n, els cuiners ens han alegrat els àpats dels confinaments i ens han deleitat amb “El Patatuf”.

A la tarda, els de 3r, els rellotges puntuals que han aplaudit les feines essencials! “L’Indiot” els ha tocat ballar! Els de 4t, les ambulàncies que van sonant i l'”Oh Susana” han dansat.

Els de 5è, disfressats de coronovirus, han sortit a la pista amb el Ball de Cintes! I han tancat la festa els de tot teletreballant, i ballant el ball de bastons “El Virolet”.

I no ens hem oblidat del Galop. Aquest ball tradicional ha obert la festa del matí i ha finalitzat la de la tarda. Enhorabona a tots els dansaires per la bona actuació que han fet!

Us deixem un recull d’imatges perquè en pugueu gaudir.