XVIII Jornades Diàleg Escola-Universitat

L’Escola Lurdes va participar en les Jornades de Diàleg Escola-Universitat organitzades per la FPCEE Blanquerna. El títol d’aquest any era “Tens temps! Eduquem amb temps”. Tenen com a doble objectiu l’oferir un espai de comunicació i d’intercanvi a les escoles que col·laboren amb ells en la formació dels futurs mestres, i per altra banda, l’enfortir la vinculació i el diàleg entre les escoles i la universitat.

Alguns mestres de l’escola van presentar el projecte “Interioritat, què, com, per què?”. La presentació va constar d’una part pràctica i d’una part teòrica. Estem molt contents de com va ser rebuda i del retorn que vàrem tenir. Pensem que va ser una experiència molt positiva.