Us donem la benvinguda al nou curs 2019-2020. L’inici de quelcom nou, un nou curs… desperta a parts iguals esperança i por. Per tal que aquests inicis siguin el màxim d’exitosos possibles, tenim dos valors, puntals de l’ideari de l’Escola Lurdes, que ens ho faciliten: l’acollida i l’escolta. És sobretot en aquests moments que l’escola volem que siguin infants feliços i que se sentin acollits, atesos i escoltats.

L’acollida, és el que fem a l’escola cada dia. Aquest acolliment, tot i que es fa més palès a primera hora del dia, el fem extensiu a la nostra manera d’entendre l’educació. És un dels fets diferencials de la nostra escola, aquest tracte proper i afectuós envers les persones.

Per això hem de tenir en compte l’altre puntal, l’escolta. L’ escolta activa és aquella que no només posa l’ orella, sinó que fa saber a l’altre que és escoltat, que se l’entén. Per tant, escoltar implica observar, interessar-se per l’altre, estar disponible per a l’altre i acceptant-lo tal i com és.

Aquí teniu una sèrie d’imatges d’aquests primers dies d’escola.