Després de dos anys treballant en aquest projecte, d’analitzar i conèixer el nostre entorn, avui finalment s’ha fet realitat i hem inaugurat el nostre propi Camí Escolar. Aquest ha estat un projecte compartit: famílies, alumnes i escola hem caminat plegats per aconseguir aquest espai amic, que permetrà a tots aquells que ho desitgin anar i tornar de l’escola d’una manera més lliure, segura i sostenible.

Avui ha estat un dia intens i com no podia ser d’una altra manera a la nostra escola, l’ALEGRIA i la MÚSICA han omplert aquest esdeveniment. L’acte inaugural ha començat amb uns parlaments on totes aquelles persones que ens han acompanyat al llarg del procés s’hi han volgut sumar i ens han encoratjat amb les seves paraules a mantenir viu aquest projecte. Gràcies a tots i a totes per ser-hi!!

Seguidament, hem engegat una gran i sonada cercavila pel barri de Gràcia amb batukada a càrrec dels alumnes de sisè. Volem agrair a l’empresa Blue Planet l’haver-nos donat els bidons per portar a terme aquesta batukada. Petits i grans hi hem participat i també no hi podien faltar els gegants, els capgrossos, la cuca… Al llarg d’aquest recorregut les famílies també ens han acompanyat i hem pogut identificar algunes de les nostres botigues amigues. Hem gaudit molt d’aquest recorregut i des d’aquí us animem i encoratgem a utilitzar el Camí Escolar!!

El diari de Sarrià-Sant Gervasi “El Jardí” ha publicat la notícia de la inauguració del Camí Escolar! La podeu llegir aquí.