Tanca el teló i esclaten aplaudiments a dojo. Quin goig veure la sala d’actes plena de gom a gom. El primer dia pels companys i companyes de l’escola i en el segon, pels familiars curulls de satisfacció i goig a vessar.

La primera actuació generà esclafits de riure dels més petits per totes aquelles situacions còmiques que a la canalla els diverteix: una caiguda maldestre, un plor desconsolat de tot un rei, una princesa que, amb astúcia, deixa el sòmines del cavaller sense armadura i amb un bel de tela fina… quin riure, que divertit.

I, en la segona representació es respirà un aire d’amor i desig d’una mare i un pare i, d’uns avis que l’empenyien cap a l’escenari amb una força invisible perquè els actors i actrius gaudissin actuant davant d’ells. Per presentar el treball fet, l’esforç entregat i la il·lusió de mostrar l’intèrpret que cadascú duu dins seu.

Molt bones tardes de teatre. Gràcies alumnes de cinquè.






    Formulario Lateral
    close slider

      Contacta amb l'Escola Lurdes

      Omple aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.






      Gestión de Cookies