Aquesta setmana els alumnes d’I5 i de 6è s’han conegut per primer cop i s’han explicat que durant aquest trimestre es trobaran per a fer diferents sessions de treball: activitats d’experimentació, descobrir les bee-bots, conèixer la història de la Leotolda i realitzar jocs educatius interactius amb les tablets.

Ha estat una trobada carregada d’emocions. Al principi, la desconeixença feia que tots i totes tinguessin una mica de vergonya, però a poc a poc han anat trencant el gel i ben aviat els alumnes d’I5 ja s’han vist en cor de sortir de la seva aula i acompanyats pels seus tutors/es, han anat a conèixer els espais on faran aquestes sessions de tutoria.

També hem aprofitat per fer les fotos pels carnets que necessitaran per fer les diferents activitats. Us en presentem algunes perquè així podeu veure quines parelles més eixerides que han fet.

Per acabar els alumnes que han volgut han expressat amb una paraula què havien sentit. Les paraules que més s’han repetit són: amor, alegria, felicitat, estima, emoció, amistat, diversió, companyonia,… Com podeu veure la primera sessió de tutoria entre iguals ha estat un èxit, i els tutors i tutores i els tutorats ja comencen a descomptar els dies que falten per poder fer la següent sessió.