A la classe d’I5, hem iniciat un emocionant projecte sobre els vehicles. L’interès i l’entusiasme dels nens i nenes han estat tan grans que cadascú ha decidit investigar el vehicle que més els apassionava. Així, a casa, han preparat un petit projecte amb informació rellevant sobre el seu vehicle: com és, com funciona, per on circula, per a què serveix i altres característiques interessants.

Aquest projecte ha permès als infants no només aprendre sobre els vehicles, sinó també desenvolupar habilitats molt importants. Han tingut l’oportunitat de presentar les seves descobertes davant del grup-classe, treballant així el saber parlar en públic, explicar amb ordre i claredat la informació, i altres competències comunicatives.

Tots aquests treballs estan exposats al passadís de l’escola, i és un goig veure com tothom que hi passa s’atura a contemplar-los. Aprofitem per donar les gràcies a les famílies per la seva col·laboració i per haver-se implicat juntament amb els seus fills i filles en aquest projecte. Sense vosaltres, això no hauria estat possible!

Per tancar aquest apassionant projecte, hem tingut la visita especial del pare d’un alumne, que ens ha explicat com és la L9 del metro de Barcelona. Ens ha parlat sobre la seva construcció, com funciona una tuneladora i molts altres detalls fascinants. Des d’aquí, us animem a fer el trajecte en la L9 un dia, ja que pot ser una experiència molt enriquidora per a grans i petits.

Gràcies a tothom per fer possible aquest projecte tan especial!