Al llarg d’aquest darrer mes d’escola tot el Cicle Inicial ha visitat la Llibreria Casa Anita per fer un taller-exposició. Els alumnes han après a interpretar el simbolisme de les imatges en una selecció dels millors àlbums il·lustrats, els anomenats im-perdibles!

Els infants han sortit encantats amb la juguesca proposada! Es tractava de relacionar cada llibre amb un objecte dels exposats. Ho han fet molt bé, un grup va encertar tota la classificació i amb poc acompanyament!

Des de l’escola celebrem que molt coneixien bona part dels àlbums que ens han presentat i també que molt infants van a les petites llibreries del barri.