El Nadal ens ha portat, altra vegada, la Llum de Betlem.
Una llum forta que malgrat els paranys d’aquests temps que ens toca viure ha recorregut plena d’amor i alegria per tots els espais de l’escola.

Llum que ha il·luminat les diferents activitats que s’han portat a terme aquests dies: el teatre musical, les nadales, els tions, versos i cantates, pregàries, amics i amigues invisibles dels diferents cursos i, sobretot…. el magnífic pessebre d’enguany, fet amb la col·laboració, de cada nen i nena de l’escola.

Alumnes, mestres i la resta de la comunitat educativa ens hem emocionat amb totes i cadascuna de les celebracions i, en la mesura del possible, hem intentat que el missatge de Nadal penetrés una mica més endins dels nostres cors.