En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible, l’escola ha participat del dia sense cotxes. Aquesta proposta de l’Ajuntament de Barcelona, permet tallar la circulació de certs trams de carrers, per gaudir d’espais que habitualment utilitzen els vehicles.

Per aquesta raó tots els cursos han fet diferents activitats relacionades amb l’educació vial, la creativitat, la conscienciació i el joc:

• Cicle Superior ha caminat fins al Turó Parc a esmorzar i realitzar diferents activitats artístiques i de joc.
  • Cicle Mitjà ha anat al Parc Moragues a esmorzar i a continuació han participat de diferents activitats a la Via Augusta (dibuix, jocs diversos i circuits).
  • Cicle Inicial ha sortit al carrer Lincoln i han gaudit de diferents jocs organitzats.
  • Educació Infantil ha fet activitats organitzades als espais interiors dels patis de l’escola.

Tothom ha pogut gaudir d’una manera divertida d’aquesta magnífica jornada reivindicativa.