Març 2017 El Club de la lectura

En la  sessió del Club de lectura hem rebut convidat l’autor: l’Oriol Canosa. Amb ell hem pogut parlar de la nostra lectura del seu llibre, preguntar allò que ens havia encuriosit i ens ha desvetllat alguns secrets de l’escriptura del mateix. Poder copsar en primera persona amb l’autor una lectura compartida ens ha resultat una visió completa de l’obra i del fet literari en si. Una experiència d’allò més enriquidora!

[huge_it_slider id=”182″]

El llibre llegit va ser L’Illa de les cartes perdudes d’Oriol Canosa i amb la benentesa vàrem convidar a l’autor retrobar-se amb nosaltres. Això ens agrada a totes les parts, es desvetlla molta expectativa per comentar i intercanviar lectures. Es va fer palès que van rebre resposta a les seves inquietud i un afegit d’informació directe per part de l’escriptor

Octubre 2016. El Club de lectura

Els alumnes de 6è que han participat s’han mostrat satisfets de la lectura del llibre El noi que nedava amb les piranyes d’en David Almond (Ed. Bambú). Alguns han anotat cites del llibre i han comentat: “Ningú escriu com D. Almond volem contactar amb l’autor per demanar una segona part”.

“Al brindar la possibilitat als alumnes de 5è hem superat el nombres d’inscripcions sorgint dos grups. El primer acaba de conversar sobre Mi hermano el genio de Rodrigo Muñoz Avia (Ed. Edebé). La conversa ha estat rica i variada, des de destacar detalls que els han sorprès a valorar noves descobertes. Tots s’han pogut emmirallar en Lola, la protagonista, ja sigui per com actúa per defensar els seus desigs o per la relació que manté amb el seu germà.”

[huge_it_slider id=”110″]

[huge_it_slider id=”118″]