Com cada trimestre, els alumnes de Cicle Superior inscrits al Club de Lectura han gaudit d’un moment de posada en comú i diàleg sobre el llibre que havien llegit.

A 5è, els alumnes han llegit el llibre “Cartes d’amor de 0 a 10”, de Susie Morgerstern.  Durant l’estona de discussió literària, han sorgit tots aquells aspectes que els havia sorprès més o actituds que els xocaven, i també tot allò que han trobat colpidor d’aquesta història. En paraules d’ells mateixos: “hem conegut a dues famílies molt diferents que s’ajuden i s’obren a la vida dels altres”. També han destacat l’escriptura de l’autora, la forma d’expressar-se molt descriptiva (que els ha fet destacar que és una novel·la molt poètica) i un vocabulari ric que ha presentat alguna dificultat. Per acabar, els alumnes han comentat que ha estat bé aprofundir junts més enllà de la nostra lectura i que ha estat una bona vivència.

A 6è, els alumnes han llegit el llibre “El noi que nedava entre piranyes” de David Almond. Els alumnes han destacat la valentia del protagonista i el canvi personal d’alguns dels personatges de l’obra al llarg de la història. Hem aprofitat l’ocasió per recomanar-nos altres llibres de temàtiques similars, i al final de la sessió, hem deixat per escrit a la biblioteca allò que més ens ha agradat o sobtat de la lectura feta.