El passat 26 de maig, l’escola va celebrar el dia de Sant Felip Neri, dia de la Música, amb una activitat emocionant i divertida: vam crear un lipdub. Al llarg del matí, tota l’escola es va unir per mostrar la nostra passió per la música de manera única i engrescadora.

El lipdub, una forma de vídeo musical en què els participants sincronitzen els seus moviments de llavis amb una cançó popular, va ser el nostre mitjà per expressar-nos i gaudir del ritme. Des dels mes petits fins el personal de PAS, vam participar en aquesta experiència col·lectiva.

Amb una gran varietat de cançons animades, des dels èxits més recents fins als clàssics atemporals, vam recórrer els passadissos de l’escola, les aules i altres espais emblemàtics mentre cantàvem i ballàvem amb entusiasme.

El lipdub va ser tot un èxit, i no només ens vam divertir molt, sinó que també vam poder mostrar el nostre talent i l’esperit de comunitat que ens uneix. Aquesta celebració ens va recordar la importància de la música com a forma d’expressió i la capacitat que té per connectar-nos i fer-nos sentir part d’un tot. Finalment, vam acabar amb l’acte de cloenda de convivència amb el lema que ens ha acompanyat tot l’any: “Revivim i construïm la nostra llum”.

Per la tarda els alumnes de 5è, tocant amb una gran varietat d’instruments, van interpretar “Vanità di vanità” una cançó que cantava Sant Felip als seus deixebles i que ens explica la importància de viure en la senzillesa.