Com cada any, el 26 de maig, celebrem Sant Felip Neri perquè és el patró de la nostra escola. I ho fem amb música perquè a ell li agradava molt.

Així doncs, aquest dimecres tots els alumnes han entrat de bon matí a l’escola sentint les músiques que més els identifiquen segons el seu curs a través dels altaveus.

Més endavant, per torns, hem gaudit dels companys i companyes de l’Escola de Música amb les seves extraordinàries actuacions: cançons, balls, orquestra i percussió!

A la tarda, els alumnes de 5è, com és tradició, ens han interpretat fantàsticament Vanità di vanità, amb tota mena d’instruments i cantant. És una cançó que Sant Felip ensenyava als nens i nenes que tenia acollits i a qui dedicava la seva estima.

Amb aquestes i altres activitats musicals, hem tingut la sort d’omplir-nos de música durant el dia, tant a dins l’escola com als patis i d’anar coneixent cada vegada més la figura de Sant Felip i el valor de compartir amb alegria aquest llenguatge universal. Que per molts anys més!