Els nens i nenes de P5 hem gaudit de la primera excursió del curs i ho hem fet dins d’un entorn privilegiat: Can Coll, al parc natural de Collserola. De la mà del Javi i la Montse, hem observat la natura i trobat diferents rastres d’animals. Tot jugant, hem après a tenir cura i respectar el nostre entorn, classificant tot tipus de deixalles i coneixent els diferents tipus de contenidors.

A més, a la casa dels petits, hem descobert un munt de possibilitats amb els diferents racons i materials. Hem utilitzat lupes de mà i hem vist detalls que a primera vista ens havien passat per alt. Hem practicat amb el martell, jugat amb el sorral, hem fet construccions amb materials naturals i també hem après a fer música amb elements del bosc.

Després d’un dia tan intens i amb tantes experiències noves, hem tornat cap a l’escola amb les motxilles carregades d’emocions, descobriments i vivències!!