El dijous dia 9 de març va tenir lloc a l’escola l’activitat “Cuinem i sopem amb l’Ana”. L’ambient que es va generar i la participació va ser tot un èxit.

Els pares i mares que van poder participar a l’activitat, van poder conèixer de primera mà com s’elaboren els plats que mengen els seus fills i filles i com funciona l’espai del migdia.

Us fem arribar la impressió d’una mare de P4 de l’escola que resumeix perfectament el que va ser aquest taller:

“Va ser una experiència molt positiva per conèixer el funcionament, receptari i tractament dels aliments de la cuina del Lurdes. Poder cuinar i degustar una selecció de plats del menú escolar amb els altres pares i guiats per l’Ana va ser tot un plaer. Vaig sortir del sopar amb la certesa que al Lurdes es menja molt i molt bé i es cuida fins al més mínim detall l’alimentació dels nostres fills i filles. Gràcies per organitzar-ho una gran experiència!”