Millorem l’entorn de l’Escola Lurdes

Des de l’Escola i la Comissió de Camí Escolar estem molt contents i contentes d’anunciar que el nostre projecte Cuidem la infància i el Medi Ambient a l’Escola Lurdes ha resultat seleccionat al procés participatiu que va obrir l’Ajuntament de Barcelona. Ha obtingut 698 vots.

Es va presentar un projecte de millora de l’entorn de l’escola i garantir la seguretat dels infants, des de parvulari (P3) fins a segon de primària, a la sortida del centre educatiu. Es va demanar d’ampliar la vorera de la Via Augusta, així com incorporar vegetació i mobiliari a l’entorn. És la primera vegada a Barcelona que es promouen uns Pressupostos participatius pel conjunt de la ciutat per decidir una part de les inversions municipals als districtes. Des de l’Ajuntament ens han informat que el projecte s’executarà en el període 2021-2023. Des d’ara ja començaran a planificar l’execució dels projectes i ens convocaran a partir de setembre per treballar-hi tots plegats.

Us agraïm la vostra participació i difusió. Ha estat imprescindible per aconseguir-ho!

Per altra banda, també hem concursat al projecte “Protegim les escoles” per pacificar la porta del carrer Lincoln. Per aquesta zona d’entrada i sortida de l’alumnat hem pogut aconseguir una gran limitació en la circulació, mobiliari urbà que permet a les famílies socialitzar, descansar i promoure la tasca de cures als nostres infants. L’execució d’aquestes obres començarà el proper 5 de juliol i estaran finalitzades per l’inici de curs,