El dilluns dia 27 de setembre vam celebrar la tradicional festa de la Mercè, patrona de la ciutat Barcelona. Tot i que la celebració estava prevista pel dijous dia 23 de setembre, les condicions meteorològiques van obligar a postposar la festa després del cap de setmana.

Enguany, vam repartir la festa en dos espais diferents per estar més amples i respectar les distàncies.

En el pati de les palmeres, s’hi van situar els alumnes d’Infantil, Cicle Inicial i 3r de primària. Tot ells van gaudir de la llegenda de la Mercè que van representar els de 3r, dels focs endimoniats de 1r i de l’alegria festiva amb els cants de 2n.

Al pati gran, ens van reunir la resta d’alumnes: els de 4t cantant havaneres delicioses, els de 5è ballant amb els gegants, la cuca i els capgrossos i, els de 6è, fent equilibris amb falcons i pinyes castelleres!

Va estar una festa molt bonica en la que vam tenir molta sort de poder tenir el públic d’altres cursos en cada actuació i recuperar les bones vibracions d’altres anys!!

Visca la Mare de Déu de la Mercè!