Els infants d’I5 de l’escola Lurdes van tenir l’oportunitat de visitar el Museu Picasso de Barcelona. Durant la seva estada, van viure una experiència única explorant aquest museu icònic de la nostra ciutat. Mitjançant el joc i l’observació, els nens i nenes es van endinsar en el llenguatge artístic tan personal de l’artista. Però què té l’obra d’aquest artista que captiva tant els més petits? Potser la resposta es troba en les seves pròpies paraules, quan afirmava que va trigar quatre anys a aprendre a pintar com Raffaello, però tota una vida per aconseguir dibuixar com un infant. Aquesta perspectiva única i innovadora va despertar la curiositat dels nostres infants, fent que l’art de Picasso es converteixi en una font d’inspiració per a les seves pròpies expressions creatives.