El passat 17 d’octubre, l’alumnat de 6è va gaudir d’una sortida molt especial al Cinema Verdi per veure la pel·lícula El 47, dirigida per Marcel Barrena, pare de la nostra escola. Aquesta activitat va permetre als nens i nenes endinsar-se en el món del cinema, prèviament treballant alguns dels temes clau de la pel·lícula, com la importància de la voluntat col·lectiva per assolir un objectiu comú. Els veïns de Torre Baró, protagonistes d’aquesta lluita a El 47, ens han inspirat per reflexionar sobre el nostre propi camí com a grup, en què l’esforç conjunt ens portarà a tancar aquesta etapa de primària amb èxit i amb la força de la unió.