Com cada any, a l’escola celebrem el dia de la música per Sant Felip Neri. Durant tot el dia, la música omple d’alegria i vida els passadissos de l’escola.

Enguany, alguns exalumnes de l’escola de música han volgut compartir aquesta celebració amb tot l’alumnat i el professorat de Lurdes. Per una banda, els infants de primària han pogut escoltar diferents obres musicals tocades pels exalumnes amb piano, clarinet, flauta travessera i violí. Grans compositors com Mozart, Debussy, Kabalevski o Manuel Ponce han omplert la sala d’actes de boniques melodies. Els alumnes han fet un treball previ a classe de música per conèixer una mica més aquests músics i les seves obres.

Per altra banda, els nens i nenes d’infantil han pogut viure de ben a prop la música en un dia tan especial com aquest. Han escoltat tres instruments i han pogut conèixer millor les seves característiques, sent un d’aquests tres l’acordió cromàtic. La mare d’una mestra de l’escola ha vingut a tocar l’acordió i ha deixat bocabadats tots aquells que no havien vist ni escoltat mai una en directe. Els infants han pogut fer preguntes i veure que per tocar un instrument cal dedicar molt temps i esforç.

A la tarda, els alumnes de cinquè ens han interpretat el “Vanità di vanità”, una peça de la pel·lícula sobre Sant Felip Neri, “Sigueu bons si podeu”. La celebració ha acabat amb una dansa conjunta que ens han ensenyat els mateixos alumnes de cinquè.

Ha estat un dia ple de música i emocions. Fins l’any que ve!