Després d’haver d’ajornar la celebració a l’escola per la previsió de pluja i amb el permís de Santa Eulàlia, un any més, han tornat els sons de Festa Major a l’escola. La primera de les festes del nostre cicle de celebracions.

Enguany hem volgut compartir amb el barri la nostra manera de celebrar la festa patronal amb el recent estrenat aparador. Allà es pot veure una petita mostra dels elements festius de cada un dels cursos i els nostres gegants, l’Elionor i en Roger, que un any més han dansat al so de la música.

Els alumnes de segon han inaugurat la jornada amb el pregó, amb alegria l’anunci de festa. Els cursos d’infantil, guarnits amb les seves millors gales han gaudit del ball de diables de primer, així com dels xanquers de 6è que han tocat el cel al so de la seva coreografia. Tots junts, al pati de les palmeres, hem rememorat l’origen de la festa amb la representació de tercer de la Llegenda de la Mare de Déu de la Mercè, el ball dels gegants i la Cuca de cinquè i les havaneres de quart. La jornada ha acabat amb l’estrena de diferents figures conjuntes dels Falcons de sisè.

Us desitgem una molt bona festa major, ja que com ja sabeu, tots els Sants tenen capvuitada!