Vols passar una bona estona envoltat de llibres xerrant amb un expert sobre el tema?

Aquesta activitat consisteix en fer una xerrada a la Biblioteca de l’escola per a les mares i els pares amb algun expert en Literatura Infantil i Juvenil. Per aquesta segona sessió comptarem amb el Guillem Fargas i la Noelia Ramírez. Tots dos són mestres de l’escola i encarregats de mediar la lectura. Això vol dir, ser membres de l’equip docent de la biblioteca i responsables de les activitats que s’organitzen a Lurdes al voltant de la lectura, a més de saber un munt de literatura infantil i juvenil (especialitat en la que s’han format). Sense oblidar que té l’avantatge que coneixen molt bé el marc educatiu dels nostres fills i filles.

La idea és que les mares i els pares puguin portar els seus dubtes sobre aquest tema, però també conèixer de primera mà les novetats literàries més interessants de cara a Nadal i Reis.